mandag den 15. august 2016

PSQT - Testkonferencen - Starter om få timer

PSQT Testkonferencen i San Diego starter om få timer, og varer hele ugen. PSQT står for Practical Software Quality & Testing. Og det er netop ordet 'Practical' der har trigget min deltagelse i denne konference. Jeg har aldrig deltaget i denne konference før, og mine forventninger er derfor store.

De to første dage er der workshops: Mandag deltager jeg i 'Risk-Based Testing: Analysis and Strategy Development', tirsdag i 'Managing the Test Process in Agile and Semi-Agile Projects'. Onsdag og torsdag er der keynotes og concurrent track presentations. Fredag er der igen workshop, hvor jeg deltager i 'Leading an Effective Test Organization With a High Performance Test Team'.

Jeg glæder mig til at opleve hvad denne konference kan give os, og ikke mindst om der er en forskel i forhold til STAR-konferencerne.

PSQT arrangeres af IIST - International Institute for Software Testing (www.testinginstitute.com). Udover træning og konferencer har de faktisk også deres eget certificeringsprogram.

Traditionen tro 'rapporterer' jeg mindst en gang om dagen i ugens løb fra konferencen - og husk: Der er 9 timers forskel.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar